Član 1.

Garancija važi tokom naznačenog perioda od dana kupovine
uređaja.Garancija vrijedi samo uz predoćenje ovjerenog  garantnog lista i
ugovora o kupovini.Pored dva navedena dokumenta potrebno je sačuvati i
orginalnu ambalažu (KUTIJU) od uređaja kako bi garancija bila
važeća.Ukoliko i jedna stavka od gore navedenih bude nedostajala garancija
neće biti uvažena.

Član 2.

Proizvođač garantuje da će uređaj funkcionisati uz pravilnu upotrebu i
održavanje  prema upustvu proizvođaća.

Član 3.

Garancija vrijedi za kvarove na uređajima i instalacijama nastale zbog
eventualne greške u materijalu ili izradi, a dokazuje se stavkama navedenim u
članu broj 1.

Član 4.

Garancija prestaje važiti ukoliko su na uređaju prisutna fizička
oštećenja.Garanciji ne podliježe mehaničko oštećenje, nepravilno rukovanje,
viša sila (grom,požar,nepravilan napon u strujnom sistemu, uticaj vode i
vlage), baterija , punjač, slusalice i usb kabal.

Član 5.

Garancija obuhvata besplatni popravak i ugradnju rezervnih dijelova ili, ako je
kvar nemouće otkloniti zamjenu uređaja. Ukoliko kvar ne bude otklonjen u
zakonskom roku od 45 dana od dana preuzimanja uređaja na servis,
„AKORD“ je dužan zamjeniti uređaj sa NOVIM uređajem.

Član 6.

Pored navedenih stavki u članu 1 i 5. Garancija također prestaje važiti u
slučaju ako su na uređaju mijenjani orginalni software, neovalsteno koristenje

software-a , neovlasteno dekodiranje root-anje i jailbreak, kao i neovlašteno
otvaranje telefona .

Član 7.

„AKORD DOO“ je u potpunosti odgovoran za prodati uređaj i fabričke
aplikacije koje se nalaze na njemu. „AKORD DOO“ nije odgovoran za rad
aplikacija kao što su FACEBOOK,VIBER,WHATAPP i slične aplikacije. Pored
ovog „AKORD DOO“ nije odgovoran za zaštitne programe kao što su iCloud i
FRP zaštite (i sve ostale Anti-Theft zaštite).